ny blogg

Hei!

N skal jeg og Nora begynne blogge sammen p en felles blogg. Vi fant ut at vi hadde lyst til prve det. P bloggen skal vi blogge om trening, hverdag, sminke og inspirasjon ogs skal vi prve og legge ut en video annenhver uke. N skom vi er to som blogger s tror jeg det kommer til bli mere oppdateringer p bloggen og en del flere videoer. Kommer til starte blogge p den imorra. Bloggen finner du HER.

FRIDALK

F J E L L E T

Heii, jeg har ikke blogget p en uke n det er mange grunner til det, men skal ikke bruke s mye tid p skrive hvorfor.

I helga s er Nora med meg p fjellet p Skeikampen. Vi startet med spise frokost ogs var det bare og reise i bakken.Etter at vi hadde sttt i et par timer s dro vi hjem skiftet s var det ut langrenns tur. Holder p lage vlogg som vi kommer til legge ut etter helga ellerno. N har vi nettopp kommer hjem fra skitur og vi er veldig sultene s n lager pappa mat til oss. det skal bli godt! Senere i dag skal vi se film kose oss.

video: room tour

Video kommer utover dagen

N har jeg nettopp kommet hjem og skal redigere romvideoen. I dag s skal jeg p trening og ellers ikke s veldig mye. Resten av helgen har jeg ikke noen planer annet en trene p sndag.Gleder meg til trene i dag fordi vi ver fram mot NM. Det er utrolig gy sammtidig er det litt skummelt og mtte prve nye ting, men det gr som oftes bra.

outfit

Jeg fikk en kommentar om jeg kunne lagge ut outfit. S i dag s gjorde jeg det, men jeg glemte helt legge det ut siden jeg ryddet rommet. Jeg ryddet det helt strkent s n har jeg nettopp dusja og filmet. Det gjensr bare redigere den s kommer den ut. Vet at bloggingen ikke er p topp for tiden, men det er mye trening og skole framover.

07.01.2014

N har jeg ikke blgget p noen dager. Det er pga. trening og at jeg ikke har vrt hjemme. Jeg var i vestby og i bursdag i helgen ogs har jeg overnattet med en vennine. Har ikke flt jeg hadde noe skrive om i det hele tatt s da blogget jeg heller ikke, men i dag s kjpte jeg utlser til kamera. S framover s skal jeg prve fa tatt noen outfit bilder. Jeg er hos mamma denne uka, men rommet mitt er s rotete s jeg skal filme romvideoen s fort jeg fr rydda det.
Vida overnatter i dag s det var kos. Lenge siden vi gar ftt vrt ordentlig sammen n... Noe du savner eller vil se mer av p bloggen?

Nyttrsfeiring i bilder

Nyttrsaften

I gr var det nyttrsaften. Jeg var p en hytte med mange venner av oss. Vi spsite kalkun, grnnsaker, poteter og saus. Det var veldig godt, jeg bare elsker kalkun, ahah. Vi spiste masse god dessert som var brownis, is, sjokoladepudding og vaniljesaus. Det var en stund vente til klokka ble 12.00 s jeg og Ingrid s p en film som heter Chalet Girl. Jeg anbefaler virkelig den filmen! Klokka ble 12.00 en gang og vi gikk ut for fyre opp fyrverkeri. Vi hadde kjpt to store batterier. Resten av kvelden koste vi oss med sjokolade og annet digg.

dagen p fjellet i dag

Dagen startet med egg og bacon. Det tok sin tid fr vi dro opp til bakken. Vi sto i et par timer fr vi gikk inn p nystua skalt varmestua. Der tok vi oss en kakao og en vaffel. S begynte det sn og da kom tka s da dro vi til noen vi kjente. Tok en rask middag i dag, bare slang i oss noen plser, ahahh. P campingen i dag s har det vrt fakkeltog s da tok jeg noen bilder, men det ble s drlig kvalitet.... uansett legger jeg de ut. Det blir s kjedelig uten bilder.

Jeg er ganske tom for ideer om hva jeg skal blogge om s fint om dere kunne kommet med noen forslag i kommentarfeltet.

Masse sn

N er jeg p fjellet og det frste vi mtte gjre nr vi kom fram var mke sn. Vi kom ikke inn fordi det var s mye sn. I dag s har jeg sttt i bakken med Truls og Marte, men orket ikke st s veldig lenge. Er ikke helt i slaget og sliter med ha vondt i ret. Har ikke ftt tatt noen bilder her enn, men skal nok f tatt noen bilder etter hvert. Det var veldig godt komme p fjellet. Synes det var godt med litt sn etter som det bare regner hjemme.

slenger med et gammelt bilde

Les mer i arkivet Januar 2014 Desember 2013 November 2013
+ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan ogs skrive epostadressen din her :-) Hper du liker designet!