ny blogg

Hei!

Nå skal jeg og Nora begynne å blogge sammen på en felles blogg. Vi fant ut at vi hadde lyst til å prøve det. På bloggen skal vi blogge om trening, hverdag, sminke og inspirasjon også skal vi prøve og legge ut en video annenhver uke. Nå skom vi er to som blogger så tror jeg det kommer til å bli mere oppdateringer på bloggen og en del flere videoer. Kommer til å starte å blogge på den imorra. Bloggen finner du HER

FRIDALK

F J E L L E T

Heii, jeg har ikke blogget på en uke nå det er mange grunner til det, men skal ikke bruke så mye tid på å skrive hvorfor.

I helga så er Nora med meg på fjellet på Skeikampen. Vi startet med å spise frokost også var det bare og reise i bakken.Etter at vi hadde stått i et par timer så dro vi hjem å skiftet så var det ut langrenns tur. Holder på å lage vlogg som vi kommer til å legge ut etter helga ellerno. Nå har vi nettopp kommer hjem fra skitur og vi er veldig sultene så nå lager pappa mat til oss. det skal bli godt! Senere i dag skal vi se film å kose oss.

video: room tour

Video kommer utover dagen

Nå har jeg nettopp kommet hjem og skal redigere romvideoen. I dag så skal jeg på trening og ellers ikke så veldig mye. Resten av helgen har jeg ikke noen planer annet en å trene på søndag.Gleder meg til å trene i dag fordi vi øver fram mot NM. Det er utrolig gøy sammtidig er det litt skummelt og måtte prøve nye ting, men det går som oftes bra.

outfit

Jeg fikk en kommentar om jeg kunne lagge ut outfit. Så i dag så gjorde jeg det, men jeg glemte helt å legge det ut siden jeg ryddet rommet. Jeg ryddet det helt strøkent så nå har jeg nettopp dusja og filmet. Det gjensår bare å redigere den så kommer den ut. Vet at bloggingen ikke er på topp for tiden, men det er mye trening og skole framover.

07.01.2014

Nå har jeg ikke blgget på noen dager. Det er pga. trening og at jeg ikke har vært hjemme. Jeg var i vestby og i bursdag i helgen også har jeg overnattet med en vennine. Har ikke følt jeg hadde noe å skrive om i det hele tatt så da blogget jeg heller ikke, men i dag så kjøpte jeg utløser til kamera. Så framover så skal jeg prøve å fa tatt noen outfit bilder. Jeg er hos mamma denne uka, men rommet mitt er så rotete så jeg skal filme romvideoen så fort jeg får rydda det.
Vida overnatter i dag så det var kos. Lenge siden vi gar fått vært ordentlig sammen nå...  Noe du savner eller vil se mer av på bloggen?

Nyttårsfeiring i bilder

Nyttårsaften

I går var det nyttårsaften. Jeg var på en hytte med mange venner av oss. Vi spsite kalkun, grønnsaker, poteter og saus. Det var veldig godt, jeg bare elsker kalkun, ahah. Vi spiste masse god dessert som var brownis, is, sjokoladepudding og vaniljesaus. Det var en stund å vente til klokka ble 12.00 så jeg og Ingrid så på en film som heter Chalet Girl. Jeg anbefaler virkelig den filmen! Klokka ble 12.00 en gang og vi gikk ut for å fyre opp fyrverkeri. Vi hadde kjøpt to store batterier. Resten av kvelden koste vi oss med sjokolade og annet digg.

dagen på fjellet i dag

Dagen startet  med egg og bacon. Det tok sin tid før vi dro opp til bakken. Vi sto i et par timer før vi gikk inn på nystua såkalt varmestua. Der tok vi oss en kakao og en vaffel. Så begynte det å snø og da kom tåka så da dro vi til noen vi kjente. Tok en rask middag i dag, bare slang i oss noen pølser, ahahh. På campingen i dag så har det vært fakkeltog så da tok jeg noen bilder, men det ble så dårlig kvalitet.... uansett legger jeg de ut. Det blir så kjedelig uten bilder.

Jeg er ganske tom for ideer om hva jeg skal blogge om så fint om dere kunne kommet med noen forslag i kommentarfeltet.

Masse snø

Nå er jeg på fjellet og det første vi måtte gjøre når vi kom fram var å måke snø. Vi kom ikke inn fordi det var så mye snø. I dag så har jeg stått i bakken med Truls og Marte, men orket ikke stå så veldig lenge. Er ikke helt i slaget og sliter med å ha vondt i øret. Har ikke fått tatt noen bilder her ennå, men skal nok få tatt noen bilder etter hvert. Det var veldig godt å komme på fjellet. Synes det var godt med litt snø etter som det bare regner hjemme.

slenger med et gammelt bilde

Les mer i arkivet » Januar 2014 » Desember 2013 » November 2013
+ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!